Splošni pogoji prodaje in uporabe

Splošni pogoji uporabe in Splošni pogoji prodaje spletnega mesta Accasteo.com, ki jih objavlja podjetje SEAMAN

Področje uporabe

Podjetje SEAMAN distribuira širši javnosti in navtičnim profesionalcem preko svoje spletne strani Accasteo.com rezervne dele, opremo, nove prilagodljive ali originalne proizvajalčeve izdelke za izvenkrmne in vgrajene motorje, ki so v skladu s specifikacijami proizvajalcev.

Ti splošni pogoji prodaje in uporabe urejajo spletno prodajo in pregledovanje vsebin na spletnem mestu Accasteo.com. Splošne pogoje prodaje in uporabe lahko vsak uporabnik interneta prebere na tej strani spletnega mesta Accasteo.com (v nadaljevanju »Stran« ali »Accasteo«). Ti splošni pogoji prodaje in uporabe veljajo izključno med podjetjem SEAMAN (v nadaljevanju »mi« ali »podjetje SEAMAN«) in vsako osebo, ki obišče ali opravi nakup (v nadaljevanju »vi« ali »naročnik« ali »uporabnik«). preko naše spletne strani Accasteo.com

Vsako naročilo, plačano na naši spletni strani, pomeni popolno razumevanje in sprejemanje teh splošnih prodajnih pogojev. Accasteo.com si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev prodaje in uporabe kadarkoli in brez predhodnega obvestila. Spremembe splošnih pogojev prodaje in uporabe, zlasti z namenom razvoja storitev ali skladnosti z vsemi novimi veljavnimi predpisi, začnejo veljati z objavo na spletnem mestu Accasteo.com.

Opis storitev Accasteo

Spletno mesto ponuja uporabniku naslednje storitve (skupaj »storitve«):


- Pošljite zahteve za nakup v skladu s pogoji, določenimi v teh splošnih pogojih prodaje in uporabe - Izkoristite pomoč in kontaktirajte službo za stranke Accasteo po e-pošti in telefonu, - Izkoristite nasvete in vadnice, da lahko uporabniki vzdržujejo in popravljajo svoje motorje, - Preberite novice v zvezi z Accasteom in svetom čolnarstva na splošno na spletnem mestu Accasteo.com in blogu Accasteo,

- Objavite ocene po naročilu, oddanem na spletnem mestu,
- Neposredno dostopajte do strani računov družbenega omrežja Accasteo prek ikon Facebook, Google, Twitter, YouTube, LinkedIn.

Zgornji seznam ni izčrpen in ga lahko podjetje SEAMAN posodobi glede na storitve, ki jih ponuja spletno mesto. Podjetje SEAMAN ima možnost dodajanja, prekinitve ali brisanja storitev, brez predhodnega soglasja uporabnika.

Pogoji dostopa in uporabe storitev

Stran je brezplačno dostopna vsem uporabnikom z dostopom do interneta. Vsa oprema (računalniška strojna oprema, programska oprema, telefoni itd.) in telekomunikacijski stroški (stroški dostopa do interneta, telefonski stroški itd.), ki uporabniku omogočajo dostop in uporabo storitev, so na njegove stroške.

Uporaba storitev je rezervirana za osebe s polno poslovno sposobnostjo, da se naročijo na obveznosti na spletnem mestu. Uporabnik potrjuje, da so posebni pogoji uporabe, zlasti promocije, sodelovanja v igrah in tekmovanjih, neposredno navedeni v komercialnih ponudbah Accasteo.com, in potrjuje, da jih je prebral pred kakršno koli uporabo.


Pravila objavljanja

Uporabnik se strinja, da na spletnem mestu in storitvah (ocene strank, forum, vadnice, strokovna stran Accasteo na spletnem mestu tretje osebe, kontakt Accasteo) ne bo predložil nobene objave, ki vsebuje vsebino, ki (nepopoln seznam):

- je nezakonito: vsebuje surov, žaljiv, diskriminatoren jezik itd.,
- je nerazumljivo: naključni znaki, napačno črkovano, nečitljivo itd., - vsebuje narekovaje imena ali imena domene konkurenčnih podjetij, - predstavlja neskladno oceno s komentarjem , - velja za obrekljivo, - se nanaša na izdelek/storitev, ki ni bila kupljena na spletnem mestu, - se nanaša na nasvet ali diagnozo, ki je običajno povezana s strokovnim posvetovanjem (iz varnostnih razlogov blaga in ljudi), - ima namen očrniti izdelek, spletno mesto ali podjetje tretje osebe, - ni povezano s kupljenim izdelkom ali zabeleženo potrošniško izkušnjo, - je namenjeno komercialnemu oglaševanju (prodaja, oglaševanje itd.) - spodbuja nakupe pri konkurentu podjetja Accasteo, - vsebuje konkretne elemente navzkrižja interesov, - vsebuje neželeno pošto, omenja strani tretjih oseb (url naslov) za Accasteo, fotografije, slike, - vsebuje poziv k pravni tožbi

Podjetje SEAMAN si pridržuje pravico do izbrisa vseh vsebin, ki kršijo te Splošne pogoje prodaje in uporabe, zlasti opredeljene v pravilih objave, ali niso v skladu z veljavnimi regulativnimi in zakonskimi obveznostmi.


Račun stranke Accasteo

Za kakršno koli registracijo za storitve spletnega mesta mora imeti uporabnik, razen v izjemnih okoliščinah, račun Accasteo in se avtentikirati neposredno na spletnem mestu s svojim uporabniškim imenom in geslom. Če uporabnik nima računa Accasteo, mora ustvariti račun na spletnem mestu. Do razdelka »Vaš račun« lahko dostopate neposredno iz menijske vrstice domače strani s klikom na prostor »Vaš račun«.

Informacije, potrebne za ustvarjanje računa, so: veljaven e-poštni naslov in geslo, ki ustreza varnostni stopnji, ki jo zahteva Accasteo. Ob prvi uporabi se od uporabnika zahtevajo še drugi podatki: ime in priimek, telefonska številka, poštni naslov in veljaven elektronski naslov, ki naknadno ustreza identifikatorju uporabnika.

Ob vsakem novem obisku, če se želi uporabnik naročiti na zgoraj omenjene storitve, oddati naročilo ali pregledati njihov prostor »Moj račun«, se mora uporabnik predhodno identificirati s svojimi strogo osebnimi podatki in zaupnimi podatki, ki jih sam izbere.

Uporabnik je dolžan ohraniti zaupnost svojih identifikatorjev. V primeru izgube, pozabe ali zlorabe svojih identifikatorjev s strani tretje osebe mora uporabnik takoj obvestiti Accasteo tako, da se obrne na službo za pomoč uporabnikom Accasteo.*

Cena

Cene navedene na strani so uradne javne cene podjetja SEAMAN in veljajo v trenutku naročila. Navedeni in fakturirani so v evrih, vključno z vsemi francoskimi davki, brez stroškov pošiljanja in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Verodostojne cene so tiste, ki so navedene na spletni strani na dan prijave naročila in se lahko razlikujejo od cen, navedenih na drugih nematerializiranih medijih in v našem papirnatem katalogu.

Stranka mora prispevati k stroškom pošiljanja, katerih znesek se razlikuje glede na izbranega prevoznika, težo in vrsto dela, ki ga naroči stranka. Znesek stroškov pošiljanja je naveden na povzetku pred plačilom naročila.

Plačilo za naročila

Sprejemamo spletna plačila z Visa, MasterCard, drugimi bančnimi karticami in nakazila. Plačila s kreditnimi karticami se izvajajo na varnih strežnikih PayPlug, kar zagotavlja popolno varnost in zaupnost.

Bremenitev se izvede ob potrditvi plačila, ki sproži pripravo naročila s strani storitev Accasteo.com

Vsako naročilo, oddano na spletnem mestu Accasteo.com, zahteva, da stranka plača celotno ceno.

Za nakupe na spletnem mestu velja klavzula o pridržku lastninske pravice. Ostajajo v lasti podjetja SEAMAN do celotnega plačila naročila. Podjetje SEAMAN si pridržuje pravico do reklamacije prodanih in neplačanih izdelkov. Kot taka se v primeru zahtevka stranka zavezuje, da do plačila celotnega zneska prodanih izdelkov ne bo spreminjala, vključevala, preprodajala ali zastavljala.

Accasteo.com ima pravico zavrniti dostavo ali izpolnitev naročila, če obstaja sum goljufije pri plačilu ali če ostane neplačana stranka v zvezi s prejšnjim naročilom.


Obračunavanje

Z namenom zmanjšanja vpliva na okolje se kupec z nakupom na naši spletni strani strinja, da prejme račun izključno v elektronski obliki. Račun ostane na voljo v osebnem računu naročnika minimalno 1 leto. Stranka lahko kadarkoli dostopa do njega in ga natisne, če želi.

Komercialne promocije

Če ni drugače navedeno, so promocije, prikazane na spletnem mestu, veljavne za strokovnjake in posameznike, veljajo za vsa naročila, registrirana in plačana v času veljavnosti promocije, navedene na spletnem mestu.
Kot del promocijskih akcij lahko Accasteo kadar koli ponudi promocijske kode. Imajo datum poteka, niso niti kumulativni niti prenosljivi in jih ni mogoče zamenjati ali kupiti pri Accasteu.

Promocijske kode veljajo samo za navedeno obdobje in se lahko uporabijo enkrat pri enem naročilu. Za vsak bon za popust je mogoče določiti najnižji in/ali najvišji znesek nakupa.

Za uporabo promocijske kode se mora uporabnik prijaviti v svoj račun stranke Accasteo in pri potrditvi košarice vnesti svojo promocijsko kodo. Promocijske kode ne veljajo za že potrjena naročila. Če ni navedeno drugače, bo le stranka, ki je prejela promocijsko kodo, lahko koristila.

V primeru goljufive uporabe, prodaje, izgube, ponarejanja, tehničnih napak, na katere podjetje SEAMAN ne more vplivati, ki vplivajo na delovanje, vidnost promocijske kode, si podjetje SEAMAN pridržuje pravico do njene spremembe, preklica ali preklica. Podjetje SEAMAN ne bo povrnilo stroškov in ni izdalo novih promocijskih kod v korist uporabnika.

Uporabnik potrjuje in se strinja, da je pred kakršno koli uporabo prebral posebne dodatne pogoje, povezane z uporabo promocije (ponudbe, promocijske kode itd.), ki se nanašajo na trajanje uporabe, znižano ceno itd. ki bodo neposredno predvidene v komercialnih ponudbah, poslanih uporabnikom in/ali objavljenih na spletnem mestu.

Kot del komercialnih promocij, prikazanih na spletnem mestu Accasteo.com, sprejemate dejstvo, da vsako naročilo, registrirano med promocijskim obdobjem in za katerega plačilo ni prispelo med obdobjem veljavnosti promocije (pred zadnjim dnem promocije ob 12:00 GMT+2), bodo samodejno preklicane.

Če prejmete plačilo z nakazilom po koncu promocijskega obdobja, vam bomo vračilo z nakazilom vrnili v 30 dneh od datuma, ko smo ga prejeli v naših pisarnah. Če želite to narediti, nam boste morali v ta namen poslati RIB na predhodno zahtevo naše prodajne ekipe po e-pošti.

Dostava

Vaše dele in artikle dostavimo proti plačilu. Po prejemu in sprejetju vašega plačila boste prejeli e-poštno sporočilo, ki potrjuje prejem plačila, nato pa vam bomo poslali podatke o sledenju vašega paketa takoj, ko bo predan našemu prevozniku.

Naročene izdelke dostavimo na dostavni naslov, ki ste ga navedli ob naročilu ali na prevzemno mesto. Stranka mora zagotoviti, da je navedeni naslov točen in popoln. Napako naslova je mogoče pripisati stranki in Accasteo.com zavrača vso odgovornost za dostavo.

Od dostave paketov do prevoznikov, odvisno od izdelkov, ima kupec možnost spremljati razvoj časa dostave, preko svojega računa ali preko spletne strani prevoznika. Če pa stranka opazi nepravilnost pri dostavi (zamuda, sprememba prevzemnega mesta, izguba sledenja itd.), ji je služba za pomoč strankam na voljo, da prepozna težavo in ponudi rešitev.

Zelo skrbno ščitimo in pakiramo dele, ki jih pošiljamo. Po prejemu vašega naročila pa ste odgovorni, da prijavite morebitne vidne poškodbe paketa, ki bi lahko nastale med transportom. Če je embalaža paketa in/ali njegova vsebina poškodovana, izrazite svoje zadržke na dobavnici in navedite težavo ter glede na resnost poškodbe paket zavrnite. Ta rezerva bo potrebna, da lahko vložite zahtevek pri prevozniku. Če je paket poškodovan, vas prosimo, da paket pred odpiranjem in med odpiranjem fotografirate in nam jih pošljete po elektronski pošti, da lahko obravnavamo vašo reklamacijo. Če vam dostavljalec ali osebje, ki je zadolženo za dostavo, ne omogoči pregleda vsebine, imate možnost, da v desetih dneh obvestite prevoznika o svojih rezervacijah, po možnosti s priporočenim pismom s povratnico (člen L .224-65 potrošniškega zakonika).

Po tem obdobju se bo štelo, da je dostava popolna, dostavljeni izdelki pa brez očitnih napak. Posledično Accasteo.com ne bo več sprejemal nobenih zahtevkov zaradi poškodb, manjkajočega izdelka, poškodovanega paketa, zlomljenih delov ob prejemu.

Prevoznik se lahko med dostavo vašega naročila izjemoma sooči z nevarnostmi. Ker smo ljudje tisti, ki jih prenesemo v realen in nepopoln svet. Zato vam svetujemo, da popravilo čim bolj predvidite. Dobavni roki so prikazani na listu izdelkov kot tudi v fazi izbire prevoznika in so zgolj okvirni. Pod nobenim pogojem ne odgovarjamo za neupoštevanje rokov dostave, ker paketov ne prevažamo sami. Stranka potrjuje in se strinja, da nadomestilo ni možno odobriti, če paket prejme v roku, ki je daljši od tistega, ki ga je napovedal prevoznik ob registraciji naročila.

Pravica do odstopa in vračila

Na vas je, da se o tem pozanimate PRED naročilom in v primeru dvoma poiščete pomoč pri kompetentnem strokovnjaku (vašem mehaniku). Podjetje SEAMAN ne more biti odgovorno za združljivost naročenih delov z vašim motorjem ali plovilom.

Na naše spletno mesto postavljamo fotografije najboljše možne kakovosti in največjo možno količino podrobnosti, da vam omogočimo, da zagotovite, da je del primeren za vaš motor. Z naročilom dela na naši strani ste torej izključno odgovorni za svoj nakup in se tako strinjate, da se pri nakupu štejete za kompetentne. V nasprotnem primeru vas prosimo, da ne naročate sami in poiščete pomoč pri osebi, ki je za to kompetentna.

Originalni deli proizvajalca (ki jih izdela proizvajalec ali njegovi podizvajalci) imajo jasno vizualno oznako, vključno z logotipom proizvajalca, ki označuje, da gre za originalni del. Če te slike ni na listu izdelka ali njegovih fotografijah, to de facto pomeni, da je del prilagodljiv (ali generični) del. Obiskovalec ali stranka mora pred oddajo naročila stopiti v stik s podjetjem SEAMAN in se prepričati, ali je del, predstavljen na spletnem mestu, originalni del proizvajalca ali prilagodljiv (ali generični).

V skladu z zakonodajo, veljavno na dan oddaje naročila, kupec potrjuje in sprejema, da mora biti pravica do odstopa dana v 14 čistih dneh od dobave storitev/izdelkov, predvidenih v okviru prodaje na daljavo. Kupec je odgovoren za največjo skrbnost pri pakiranju in zaščiti vrnjenih artiklov. Zahtevek za dobroimetje ali vračilo ne bo sprejet v primeru, da nam izdelek vrnete poškodovan, zlomljen, katerega barva je bila spremenjena ali odlomljena zaradi napake pri naročilu ali napake, povezane z montažo. Stranka se mora obrniti na naše podjetje po e-pošti, da pridobi določila in pogoje za vračilo zadevnega dela, preden vrne del.

Pogoji vračila in rezervacije:

MEHANSKIH DELOV BREZ ELEKTRIKE
- Ne sprejemamo vračil od trenutka, ko je bil del sestavljen in uporabljen in kaže znake obrabe ali je bil poškodovan zaradi pomanjkanja varnostnih ukrepov med montažo (razen če je drugače dogovorjeno z našo e-pošto).

MEHANSKI DELI Z ELEKTRIKO
- Pridržujemo si pravico, da ne sprejmemo zahtevka za vračilo delov, v katerih med delovanjem kroži elektrika (CDI, tuljave itd.). Za vse električne dele se morate pred vračilom predhodno dogovoriti po e-pošti.

V primeru, da je vrnjeni del poškodovan ali neobičajno obrabljen, zaradi pomanjkanja zaščite pri vračilu ali zaradi slabega ravnanja med montažo ter v okviru predhodne kreditne pogodbe ali izjemnega delnega povračila z naše strani, bo vrnjeni znesek razlikujejo glede na stanje dela, prejetega po preverjanju s strani naše tehnične ekipe. Dobropis ali izredno delno povračilo ne sme biti nižje od 5 % in ne presega 50 % skupne vrednosti novega dela, ki je v prodaji na dan registracije plačila za zadevno naročilo.

Stroške povratnega prevoza nosi naročnik, razen v primeru, da je prejel del, ki se razlikuje od naročenega (fotografije na strani so verodostojne).

Zahteva za kredit ali vračilo je lahko zavrnjena v naslednjih primerih:

- Izdelek je bil vrnjen v stanju, ki ga ni več dovoljevalo za prodajo, ali nepopoln
- Izdelek je bil vrnjen neprimeren, s sledovi sestavljanja in poškodovan - Izdelek je bil vrnjen brez oznake izdelka - Zahtevek za odstop od pogodbe po izteku odstopnega roka - Garancija zavrnjena

V vsakem primeru je treba izdelke vrniti v prvotnem stanju, brez sledi montaže ali obrabe. Izdelek, ki ni v enakem stanju, kot je bil dobavljen, in ki je zlasti nepopoln, poškodovan, poškodovan ali rabljen, ne bo povrnjen.


Garancije

Stranka (ali kupec) je izključno odgovorna za priporočila in predpise proizvajalca glede kompatibilnosti izdelka in njegove uporabe. V okviru zakonske garancije se podjetje SEAMAN zavezuje, da bo okvarjeni artikel na svoje stroške zamenjal z novim nadomestnim artiklom. V primeru nedobavljivosti nadomestnega artikla se podjetje SEAMAN zavezuje kupcu povrniti znesek novega artikla po ceni, ki velja v katalogu na dan plačila naročila na spletni strani Accasteo.com.

Potrošnik ima dve leti od dobave blaga, da v primeru ugotovljene neskladnosti pridobi uveljavitev zakonske garancije o skladnosti. V tem obdobju mora potrošnik ugotoviti le obstoj neskladnosti in ne datuma njenega nastanka.

Kadar pogodba o prodaji blaga zagotavlja neprekinjeno dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve za obdobje, daljše od dveh let, velja pravna garancija za to digitalno vsebino ali to digitalno storitev v celotnem pričakovanem obdobju obdobje dobave . V tem obdobju mora potrošnik le ugotoviti obstoj neskladnosti, ki vpliva na digitalno vsebino ali digitalno storitev, in ne datuma njenega pojava.

Pravno jamstvo za skladnost vključuje obveznost strokovnjaka, kjer je primerno, da zagotovi vse posodobitve, potrebne za ohranjanje skladnosti blaga.

Zakonsko jamstvo o skladnosti daje potrošniku pravico do popravila ali zamenjave blaga v tridesetih dneh od njegove zahteve, brezplačno in brez večjih nevšečnosti zanj.

Če je artikel popravljen v okviru zakonskega jamstva o skladnosti, je potrošnik upravičen do šestmesečnega podaljšanja začetne garancije.

Če potrošnik zahteva popravilo blaga, prodajalec pa zahteva zamenjavo, se zakonsko jamstvo za skladnost obnovi za obdobje dveh let od dneva zamenjave blaga.

Potrošnik lahko z obdržanjem blaga pridobi znižanje kupnine ali prekine pogodbo s povračilom celotnega zneska ob vračilu blaga, če:

1- Strokovnjak zavrne popravilo ali zamenjavo blaga;

2- Popravilo ali zamenjava blaga se opravi po tridesetih dneh;

3- Popravilo ali zamenjava blaga povzroči veliko nevšečnost za potrošnika, zlasti če potrošnik dokončno nosi stroške prevzema nazaj ali odstranitve neskladnega blaga ali če nosi stroške namestitve popravljenega blaga ali zamenjave. ;

4- Neskladnost blaga ostaja kljub neuspešnemu poskusu prodajalca, da bi ga uskladil.

Potrošnik ima pravico do znižanja cene blaga ali do odstopa od pogodbe tudi, kadar je neskladnost tako resna, da upravičuje znižanje cene ali takojšnjo prekinitev pogodbe. Potrošniku potem ni treba zahtevati popravila ali zamenjave blaga vnaprej.

Potrošnik nima pravice do odstopa od prodaje, če gre za manjšo neskladnost.

Vsako obdobje imobilizacije blaga zaradi njegovega popravila ali zamenjave prekine garancijo, ki je veljala do dobave obnovljenega blaga.

Zgoraj navedene pravice izhajajo iz uporabe členov L. 217-1 do L. 217-32 Zakonika o varstvu potrošnikov.

Prodajalec, ki v slabi veri ovira izvajanje zakonskega jamstva o skladnosti, se kaznuje s civilno globo v višini največ 300.000 evrov, ki se lahko poveča do 10% povprečnega letnega prometa ( člen L. 241-5 Potrošnika Koda).

Potrošnik je prav tako upravičen do zakonske garancije proti skritim napakam v skladu s členi 1641 do 1649 civilnega zakonika za obdobje dveh let od odkritja napake. Ta garancija daje pravico do znižanja cene v primeru hrambe artikla ali do vračila celotnega zneska ob vračilu artikla.

Omejitev odgovornosti

Podjetje SEAMAN ne more biti odgovorno za noben incident ali nesrečo v zvezi z uporabo izdelkov, ki se tržijo kupcu ali njegovemu upravičencu. Podjetju SEAMAN torej ni mogoče pripisati nobene škode kot neposredne ali posredne odgovornosti, še posebej stroškov transporta, demontaže in ponovne montaže. Morebitna popravila in/ali vleka ostajajo odgovornost kupca, ki ne more zahtevati nikakršne odškodnine v primeru poškodbe ali imobilizacije plovila po montaži ali uporabi okvarjenega dela.

Garancija
Napake in poškodbe, ki jih povzroči naravna obraba dela ali zunanji dogodek, kot je napačna uporaba, neupoštevanje navodil za uporabo, tehnični poseg na delu, so izključene iz garancijskega kritja s strani kupca ali a tretja oseba brez predhodnega soglasja tehnične službe prodajalca ter delna ali popolna razgradnja izdelka.

Posebna jamstva in izključitve


Posebni garancijski pogoji za Mavimare in propelerje ter njihove izjeme so opredeljeni tukaj.

Hidravlično krmiljenje in dodatki: 2 leti garancije za Mavimare.
Vzroki za preklic garancije (nepopoln seznam - za podrobnosti nas kontaktirajte): Neupoštevanje proizvajalčevih navodil za montažo in montažo kompletov in rezervnih delov za hidravlično krmiljenje (napaka pri montaži na motor, ki presega največjo priporočeno moč na primer ali stiskanje hidravličnih cevi) Pomanjkanje vzdrževanja (odzračevanje, zamenjava hidravlične tekočine, izpiranje in mazanje na primer) Prisotnost nečistoč v celotnem hidravličnem krogu Preveč ali premalo zategovanje fiksnih sklopov in premikanje Visokotlačno pranje

Propelerji: 3 leta garancije na vse propelerje na pestu in zlitini.
Vzroki za preklic garancije (nepopoln seznam): Napaka pri montaži (montaža na motor, ki presega največjo priporočeno moč) Slabo mazanje gredi propelerja (menjalne gredi) Udarec v pesto in lamele med plovbo ali pri ustavljanju na morju, suho oz. mokro Barvanje propelerja ni prilagojeno priporočilom proizvajalca

Višja sila

Odgovornosti Accasteo.com ni mogoče uveljaviti, če je neizvršitev ali zamuda pri izvrševanju ene od njegovih obveznosti, opisanih v teh splošnih pogojih prodaje in uporabe, posledica višje sile ali naključnega dogodka. Kot taka višja sila pomeni vsak zunanji, nepredvidljiv in neustavljiv dogodek v smislu člena 1148 civilnega zakonika.

Osebni podatki in zaupnost

Informacije in podatki v zvezi z vami so potrebni za upravljanje vašega naročila in naše komercialne odnose. Po e-pošti vas lahko obvestimo o razpoložljivosti posodobitev novih storitev in izdelkov. Na podlagi 34. člena Zakona o varstvu podatkov z dne 6. januarja 1978, nato Evropske uredbe št. 2016/679 in njene Direktive št. 2016/680 z dne 27. aprila 2016, ki je začela veljati 25. maja 2018, imate pravica do dostopa, popravka, spreminjanja in izbrisa v zvezi s podatki, ki vas zadevajo. To pravico lahko uveljavite tako, da nas kontaktirate po pošti. Osebnih podatkov ne posredujemo tretjim osebam. Podatke, ki nam jih posredujete, hranimo izključno zaradi izpolnjevanja vaših potreb in pričakovanj. Pri spletnem nakupovanju nimamo dostopa do podatkov v zvezi z vašo bančno kartico kadar koli: številko kartice vnesete neposredno na varnem strežniku PayPlug, ki zagotavlja zaupnost in nas v zameno preprosto obvesti o sprejetju ali zavrnitvi plačila. Z brskanjem po naši strani se strinjate, da uporabljamo in shranjujemo piškotke na vašem računalniku, da vam olajšamo uporabo naših storitev.

Varnost

Accasteo še posebej skrbi za zagotovitev, da njegove storitve predstavljajo varen prostor na spletnem mestu za vse uporabnike. Vendar Accasteo tega ne more jamčiti, saj se uporabnik z uporabo storitev Accasteo strinja (nepopoln seznam):

- ne uporabljajte storitev za namene, ki so nezakoniti ali v nasprotju s temi Splošnimi pogoji prodaje in uporabe,
- ne uporabljate zlonamernih računalniških sredstev in vmesnikov za dostop do storitev in pridobivanje podatkov od drugih uporabnikov, - ne uporabljate ali razvijate aplikacij tretjih oseb, ki komunicirati s storitvami ali vsebino ali podatki drugih uporabnikov, brez pisnega dovoljenja Accasteo, - ne uporabljati storitev na način, ki bi lahko motil, motil, negativno vplival na druge uporabnike ali jim preprečil, da bi v celoti izkoristili storitve, ali ki bi lahko poškodovale, onemogočile, preobremenile storitve ali poslabšale njihovo delovanje, - ne uporabljajte ali poskušajte uporabljati računa, uporabniškega imena ali gesla drugega uporabnika brez njegovega dovoljenja, - ne zahtevajte podatkov o povezavi drugega uporabnika, - ne objavljati vsebin, ki so v nasprotju z javnim redom in mirom, - ne spodbujati in promovirati dejavnosti, ki bi bila v nasprotju z določili teh splošnih prodajnih in uporabnih pogojev.

Vsebina spletnega mesta

Accasteo.com je vezan na obveznost sredstev v zvezi z informacijami, ki so na voljo strankam.
Accasteo.com sprejme vse potrebne ukrepe za zagotovitev zanesljivosti informacij na svojem spletnem mestu. Kljub spremljanju in vsakodnevnemu posodabljanju Accasteo.com ne prevzema nikakršne odgovornosti zaradi tehničnih netočnosti, tipografskih napak ali pomanjkljivosti, ki jih lahko vsebuje vsebina spletnega mesta, niti za rezultate, ki bi jih lahko dobili z uporabo teh informacij.

Stranka potrjuje, da fotografije, informacije in vizualni elementi izdelkov, predstavljenih na spletnem mestu, nimajo pogodbene narave. Pod nobenim pogojem Accasteo.com ne bo odgovoren za nobeno dejstvo, povezano s podobo zadevnega izdelka.

Če stranka opazi nepravilnosti na spletnem mestu, jih lahko prijavi Accasteo.com neposredno na spletnem mestu prek kontaktnega obrazca.

Ocene strank

Po nakupu izdelka ali uporabi storitve na spletnem mestu ima Accasteo možnost vzpostaviti stik z uporabnikom po e-pošti in ga povabiti, da brez nadomestila odda spletno mnenje o poročilu/kakovosti izdelka, kupljenega na spletnem mestu, ali deli vaš Accasteo uporabniška izkušnja.

Oddaja ocene je rezervirana samo za stranke Accasteo, ki se mora nujno nanašati na osebno in individualno izkušnjo potrošnika.

Ocena uporabnika se šteje v število dodeljenih zvezdic (največ 5). Uporabnik dodeli oceno, ki mora odražati pozitivne točke in točke za izboljšave, ki jih je opazil med svojo potrošniško izkušnjo na spletnem mestu in ki so namenjene svetovanju strankam Accasteo ali bodočim kupcem pri njihovi odločitvi za nakup na spletnem mestu.

Accasteo vabi uporabnika, da varuje svojo zasebnost in ne razkriva svojih osebnih podatkov (ime, telefonska številka, e-pošta, poštni naslov itd.) v obvestilih, objavljenih na spletnem mestu.

Accasteo lahko na ocenah morebiti prikaže naslednje podatke:
- datum in uro oddaje ocene, - datum uživanja izkušnje, - ime in priimek avtorja ocene.

Uporabnik se strinja, da Accasteo uporablja njegov elektronski naslov za: povabilo k objavi mnenj, kontaktiranje z njim za obvestilo o objavi ali zavrnitvi objave njegovega mnenja, posredovanje odgovora na njegovo mnenje itd.
Accasteo hrani vsa mnenja, ki jih objavi uporabnik, toliko časa, kot je potrebno za njihovo uporabo. Uporabnik potrjuje in se strinja, da so mnenja, objavljena na spletnem mestu, moderirana s strani Accasteo. Ocene, ki so v skladu s Splošnimi pogoji prodaje in uporabe, so objavljene neposredno na spletnem mestu, tiste, ki niso v skladu z njimi, pa Accasteo samodejno izbriše.

Accasteo si pridržuje pravico, da po lastni presoji spremeni ali izbriše katero koli obvestilo, ki ga uporabnik objavi na spletnem mestu od trenutka, ko Accasteo meni, da njihova vsebina odstopa od teh splošnih pogojev prodaje in uporabe.

Uporabnik se strinja, da ima Accasteo pravico uporabljati, reproducirati, prilagajati, shranjevati, objavljati, prevajati, izkoriščati, distribuirati in prikazovati vsebino, v celoti ali v izvlečku, mnenja za namene statističnih študij, trženja ali komercialnega iskanja, ob spoštovanju pravic intelektualne lastnine, na katere se uporabnik lahko sklicuje.

Povezave do spletnih mest tretjih oseb

Spletna mesta, ki so neposredno ali posredno povezana s spletnim mestom Accasteo.com, niso pod našim nadzorom. Posledično Accasteo.com ne prevzema nobene odgovornosti za informacije, objavljene na teh straneh. Povezave do spletnih mest tretjih oseb so na voljo samo za vaše udobje in ne pomenijo nobene odgovornosti za njihovo vsebino.

Vaše obveznosti

Zavezujete se, da boste:
- posredovali iskrene in resnične podatke o sebi - spoštovali te splošne pogoje prodaje in uporabe ter se jih v celoti držali.

Vaša odgovornost je, da pred plačilom natančno preverite podrobnosti svojega naročila. S plačilom se strinjate, da boste plačali ceno artikla, navedeno na spletnem mestu ob nakupu. Neupoštevanje teh obveznosti ali neplačilo naročila povzroči preklic vašega naročila brez obvestila.
Uporabnik je odgovoren za tveganja, povezana z uporabo njegovega identifikatorja povezave in njegovega gesla, povezanega z računom Accasteo. Geslo uporabnika mora ostati tajno. Uporabnik se zavezuje, da bo varoval in zagotavljal ohranitev zaupnosti svojih avtentikacijskih elementov, pri čemer je navedeno, da ostaja v celoti odgovoren za vse dejavnosti, ki se zgodijo v njegovem imenu na spletnem mestu in v njegovem računu Accasteo, ne glede na to, ali se tega zaveda oz. ne.

Uporabnik je izključno odgovoren za svojo navigacijo po spletnem mestu.

Dodelitev odgovornosti

Stranka ni pooblaščena za podelitev ali prenos pravic in obveznosti iz te pogodbe.

Intelektualna lastnina

Uporabnik potrjuje, da je vsa vsebina, ki se pojavlja na spletnem mestu, vključno zlasti z: imenom domene, blagovnimi znamkami, besedili, grafikami, fotografijami, risbami, zvoki, podatki, slikami, avdio in video posnetki, pa tudi drevesno strukturo Accasteo, njegovim navigacijskim načrtom, logotipi, oblikovanje in organizacija njegovih rubrik, njihovi naslovi, baze podatkov, njihove strukture in njihova vsebina, obstoječa ali prihodnja, so zaščiteni in so izključna last podjetja SEAMAN.

Posledično so uporabniku brez izrecnega predhodnega dovoljenja podjetja SEAMAN prepovedane vse reprodukcije, predstavitve in uporabe.

Vsakršno neizpolnjevanje teh obveznosti s strani uporabnika bi pomenilo kršitev.

Sklenitev in izvedba pogodbe

Izjavljate, da ste pred oddajo naročila prebrali in sprejeli pogoje naročila, še posebej podatke o lastnostih naročenih izdelkov ali storitev, ceni, dostavi, pogojih uporabe in teh Splošnih pogojih. Izjavljate, da ste popolnoma poslovno sposobni oddati naročilo in sprejemate te splošne pogoje. Pogodba je sklenjena takoj, ko kupec izpolni in potrdi obrazec za registracijo na spletnem mestu in ko podjetje SEAMAN obdela naročilo.
Uporabnik potrjuje, da se računalniško podprti registri soglasij, ki se hranijo v strežnikih za obdelavo elektronskih datotek Accasteo, elektronskih komunikacij in elektronskih dokumentov, štejejo za dokaz izmenjave med uporabnikom in Accasteom. Uporabnik potrjuje, da imajo te elektronske izmenjave enako dokazno vrednost kot pisni in papirni dokumenti.

Uporabnik potrjuje in sprejema, da po avtentikaciji na spletnem mestu vsaka izjava volje z uporabo storitev, ki jih ponuja Accasteo, ne glede na to, ali so plačljive ali brezplačne, predstavlja elektronski podpis in označuje dokazilo o soglasju v smislu določb civilnega zakonika. .

Mediacija

Vsak potrošnik ima pravico, da se brezplačno obrne na potrošniškega mediatorja za sporazumno rešitev spora med njim in strokovnjakom. V ta namen strokovnjak potrošniku zagotavlja učinkovito uporabo sistema za mediacijo potrošnikov.
Potrošniški mediator ne more preučiti spora, kadar: 1° Potrošnik ne upraviči, da je predhodno poskušal rešiti svoj spor neposredno s strokovnjakom s pisno pritožbo v skladu s pogoji, ki so navedeni v pogodbi, kadar je to primerno; 2° Zahteva je očitno neutemeljena ali zlorabna;3° Spor je predhodno obravnaval ali trenutno obravnava drug mediator ali sodišče;4° Potrošnik je posredoval svojo zahtevo mediatorju v roku, daljšem od enega leta od njegova pisna pritožba strokovnjaku; spor ne sodi v njegovo pristojnost mediator v roku treh tednov od prejema njegovega spisa obvesti o zavrnitvi njegove zahteve za mediacijo.

Potrošnik se lahko obrne na posredniško storitev Vivons Mieux Ensemble na https://www.mediation-vivons-mieux-ensemble.fr/

Veljavno pravo

Za to pogodbo velja francoska zakonodaja. Jezik te pogodbe je francoščina. Potrošnik se lahko obrne na eno od krajevno pristojnih sodišč po zakoniku o pravdnem postopku ali na sodišče v kraju, kjer je prebival v času sklenitve pogodbe ali nastanka škodnega dogodka.

V primeru spora vam je naša služba za pomoč strankam na voljo izključno v francoščini in angleščini, da lahko poiščete sporazumno rešitev. Zahteve je treba poslati po e-pošti iz kontaktnega obrazca na naši spletni strani Accasteo.com na strani »Stik z nami«. Ali po pošti na spodaj naveden naslov:

Accasteo
6 chemin des écoleliers 56140 Caro (Francija)

Pravna obvestila

Accasteo.com izdaja podjetje SEAMAN SAS, katerega sedež se nahaja na naslovu 3 chemin Perrine Thomas, 56140 Caro - Francija

Sirena: 834946931 – RCS Vannes – APE: 7010Z.

Spletno mesto Accasteo.com gosti: Enter Solutions
1 avenue Aristide BriandF-21000 DijonS.ARL s kapitalom 1000 € Sirena: 504 097 734 RCS Dijon

Accasteo je registrirana blagovna znamka v lasti podjetja SEAMAN pod nacionalno številko 18 4 448 822.

Zadnja posodobitev: 10. oktober 2024